England 2019-2020

Week 3 (16 t/m 22 september)

Click here for English.

Maandag t/m vrijdag

Deze week is de eerste week dat Alice hele dagen naar school gaat. Daar ben ik best wel blij mee want dat betekent dat ik meer tijd voor mijzelf heb en de dagen korter zijn voor mijn gevoel. Ik lees wat, kijk Koreaanse drama's online of ik speel een beetje op mijn ukelele. Ik breng nog steeds de kinderen s'ochtends naar school maar haal nu beide op om 15:30. Dan zorg ik ervoor dat Alice zich vermaakt en dan ga ik bezig met het avondeten. En dan is de dag al eigenlijk voorbij.

Zaterdag

Vandaag ben ik weer op stap geweest naar Central London met Anna. We zijn eerst naar de enige lgbt boekenwinkel in London gegaan. Daar heb ik weer drie boeken gekocht. Toen zijn we rondgaan lopen in Soho, wat mijn favoriete wijk is geworden. We hebben wat Aziatische tentjes bezocht en vooral rond gelopen in Chinatown. S' avonds zijn we nog ff naar St James's park gegaan en daar gezeten en toen rond 7 uur terug naar Soho voor ons uitstapje naar de gay bar. Daar zijn we gebleven tot een uur of 11. Door een ongeluk voor het Palace theatre was ik pas om half 1 thuis maar de volgende keer dat we uitgaan zullen we toch tot langer blijven.

Zondag

Zondag was niets speciaals. Ik ben thuis gebleven om een beetje uit te rusten, mijn boeken te lezen en netflix te kijken. Het was wel de eerste dag dat ik de hele dag mijn pyjama aan had. Nog een week en dan zit ik een maand in London. Het voelt alsof ik er nog maar net ben maar ik voel mij er al wel heel erg thuis en ik weet niet of ik eigenlijk wel weg wil uit London.

Reacties

Reacties

Adriana

Klinkt goed Iris!

Ineke

Fijn dat je het zo naar je zin hebt, Iris. ??

Harmy

Opa en ik zeiden van tevoren al die blijft vast in Londen hangen. En als ik jou zo hoor is dat ook zo.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active