England 2019-2020

Oktober tot de 25e

For English click here.

Heyy sorry voor geen blog deze maand. Ik was het vergeten en dan zit het niet meer in je systeem. Hier komt een korte samevatting wat ik deze maand in de weekenden heb gedaan.

5 en 6 oktober

Eerlijk gezegt weet ik niet zo goed wat ik op zaterdag heb gedaan alleen dat ik 's avonds naar de gay bar ben geweest en dit keer naar een hele grote. Zondag ben ik met Klara wezen shoppen in Central London.

12 en 13 oktober

Op zaterdag ben ik met Klara naar de Victoria & Albert museum geweest. 'S avonds naar de pub met 2 andere au pairs. Ik ben bij Klara blijven slapen en op zondag gingen we naar Sky Garden. Een binnentuin in een hoog gebouw in London. Daar heb ik weer een nieuwe vriendin gemaakt.

19 en 20 oktober

Op zaterdag met Virag en Klara naar een pumpkin pitch. Dat was erg gezellig. Daarna gegeten in de pub en 's avonds een film gekeken bij Klara thuis. Op zondag ben ik naar de bioscoop geweest voor Maleficent.

Op maandag hoop ik de blog te schrijven voor deze week. Ook hoop ik snel foto's te uploaden maar die moet ik eerst uitzoeken.

Gedag

Reacties

Reacties

Ineke

Hoi Iris,
Leuk dat je in de weekenden dingen onderneemt en je nieuwe mensen leert kennen. Nieuwe vrienden maakt en dat vind ik fantastisch. ???‍♀️

Fré

Hoi Iris, je bent hartstikke goed bezig. De wereld ontdekken. Ga daar maar mooi mee door.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active