England 2019-2020

November (Nederlands)

Click here for English.

Hoii

Ik heb besloten dat ik nu maandelijkse blogupdates doe. Door de week gebeurt er niet veel bijzonders eigenlijk.

26 en 27 oktober

Op zaterdag ben ik naar comiccon gegaan met Anna en een vriend van haar. Comiccon is een hele grote geek festival. Ik heb er de hele dag rondgelopen en het was erg gezellig. Op zondag ben ik naar notting hill geweest met Klara. Het was koud maar regende gelukkig niet. Het is er wel erg toeristisch. 

1, 2 en 3 november

Op vrijdagavond ben ik naar Alexander Palace geweest waar ze vuurwerk hadden voor 5 November, een speciale dag hier. Op zaterdag ben ik met Pia, een nieuwe vriendin, gaan afspreken in Central London waar we wat geshopt hebben en uiteindelijk gegeten in het Rainforest Cafe. Op zondag ben ik weer gaan shoppen met Klara en Virag. Eigenlijk niet veel gekocht dat weekend maar rondlopen en winkels bekijken in Oxford Street is wel erg leuk.

9 en 10 november

Op zaterdag had ik een chilldagje. Ik heb de hele dag netflix/disney+ gekeken of gelezen. Op zondag ben ik naar de eerste editie van de zondagse LGBT youth club geweest. Dat was erg gezellig en ik heb er al weer nieuwe vrienden gemaakt. Ik hoop dat ik er snel weer heen kan.

16, 17 en 18 november

Dit weekend kwamen papa, mama en Jasmijn naar London. Ik heb ze het hele weekend rondgeleid in London en waar ik graag kom. Op maandag zijn we in de buurt gebleven en naar het kattencafe geweest. Ik ben nu al 3 keer naar het kattencafe geweest en ze hebben de liefste katten (naast Micky natuurlijk).

22, 23 en 24 november

Gisteren ben ik met Klara naar Frozen 2 geweest in de bioscoop. Dat is de eerste keer in volgens mij 3 weken dat ik weer met mijn vrienden heb afgesproken. Vandaag was weer een chill dagje, maar vooral omdat ik niet wist wat ik moest doen dus ga ik maar eens een blog schrijven en naar Skyradio luisteren. Morgen ga ik met Pia afspreken en naar Winter Wonderland in Hyde Park.

Dit was het alweer! Doeii

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active