England 2019-2020

Week 4 (23 t/m 29 september)

Click here for English.

Maandag t/m vrijdag

De normale werkdagen zijn niet veel bijzonders. Meestal doe ik in mijn vrije uren iets voor mijzelf zoals lezen of Netflix kijken. Op vrijdag ben ik naar Camden Market gegaan en heb daar twee andere au pairs ontmoet. Eén uit Hongarije en de ander uit Zweden. Het was erg gezellig.

Zaterdag

Vandaag ben ik voor mijzelf wezen gaan shoppen. Ze hebben bij Camden Market een H&M dus daar heb ik lekker wat leuke dingen gekocht. 'S middags heb ik lekker thuis gerelaxt.

Zondag

Op Zondag ben ik naar Cambridge gegaan samen met 100 andere au pairs. We werden opgedeeld in groepen van 20 en hadden een kleine tour door Cambridge. Daarna gingen we punting, dat zijn houten platten bootjes die varen op de Cam. Het deed mij erg denken aan Venetië. Ik was er samen met Klara, de au pair uit Zweden. We hebben daarna samen geluncht met twee andere au pairs. Daarna zijn we samen met z'n vieren rond gaan lopen in het centrum van Cambridge. Cambridge staat bekend om zijn universiteiten die erg oud en zeer groot zijn.

De foto's komen later.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active