England 2019-2020

Week 2 (9 t/m 15 september)

Click here for English.

Maandag t/m vrijdag

Eerlijk gezegd gebeurt er niet heel veel doordeweeks. Deze week gaat Alice gewoon nog halve dagen naar school en haar ik haar rond 12 uur op en maak ik lunch voor haar. Dan om 3 uur gaan we weer naar school om Isabel op te halen. Als we thuis zijn begin ik met koken voor het avondeten. Soms maak ik wel drie verschillende maaltijden. Rond 7 uur komt de moeder thuis en dan ben ik vrij. Meestal ga ik dan iets voor mijzelf doen.

Zaterdag

Op zaterdag heb ik een met een andere au pair afgesproken. Haar naam is Anna en ze komt uit Duitsland. We meeten op King Cross station. Daar gaan we naar de Harry Potter Platform 9 3/4 shop. We lopen door London terwijl we winkeltjes bezoeken of ergens iets eten. We zijn de hele dag in London en ik ben pas om 10 uur thuis. Het was erg gezellig.

Zondag

Vandaag heb ik weer afgesproken met Anna. Ik ga naar haar toe waar we de Lion King 2019 gaan kijken in de bioscoop. Ik wilde die film al heel lang zien en ik vond hem geweldig. Verder heb ik niet heel veel gedaan op zondag. Ik kwam op tijd thuis en heb nog even gelezen op mijn kamer voordat ik naar bed ging.

Klik hier voor foto's en een video.

Reacties

Reacties

Adriana

Tof dat je iemand hebt gevonden om leuke dingen mee te doen ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active