England 2019-2020

Week 1 (2 t/m 8 september)

Click here for English.

Hii welkom bij mijn eerste blog en sorry dat hij een week te laat is.

Maandag

Op maandag vertrok ik. Om 6:15 uur ging mijn trein en daarom vertrokken wij om 4 uur al vanuit Dronten naar Amsterdam Centraal. Mijn beste vrienden zijn ook mee geweest om mij uit te zwaaien (thanks for that guys). Om ongeveer 11 uur lokale tijd kwam ik aan in London. Op het station stond mijn gastgezin op mij te wachten. We hebben daar geluncht en daarna met de bus naar mijn nieuwe huis gereden. Ik had even wat vrije tijd en 's middags zijn we naar de school toe gelopen en een speeltuin daar vlakbij. Toen was de dag al snel voorbij.

Dinsdag

Vandaag was mijn eerste werkdag en meteen moest ik al de hele dag op de kinderen passen. In de middag zijn we naar de speeltuin geweest. Daar hebben we een poos gezeten. We hebben niet veel gedaan op deze dag.

Woensdag

De eerste schooldag van de kinderen! Samen met mijn hostmum heb ik de kinderen naar school gebracht en 's middags de jongste opgehaald. Om half vier was de oudste klaar en die heb ik alleen opgehaald want de kleinste was te moe. 

Donderdag en vrijdag

Vandaag moest ik weer alles alleen doen. De kinderen naar school brengen, de jongste 's middags ophalen en lunch voor haar maken. Later met haar de oudste ophalen en avondeten maken. De dagen zijn erg lang en ik ben dan ook heel moe.   

Zaterdag

Mijn eerste vrije dag! Ik heb de bus genomen richting Pimlico maar ben uitgestapt op Cambridge Circus. Daar is ook de Palace theatre waar de Cursed Child draait. Daarna ben ik naar NimaLima gegaan. Zij maken artefacts van Harry Potter. Toen ben ik naar Chinatown geweest via de gay bar. Naast Chinatown ligt Leicester Square waar veel straatmuziekanten zijn. Erg leuk om even naar te kijken. Toen ben ik naar de Engelse boekwinkel gegaan. Zo noem ik het, omdat in Nederland het de enige Engelse boekwinkel is. Waterstones zit over hier en daar ben ik erg blij mee. Ik heb er drie boeken gekocht. Verder heb ik nog wat andere winkels bezocht zoals de 5 verdiepingen hoge speelgoed winkel Hamleys.

Zondag

Vandaag heb ik niet veel gedaan. Ik heb de boeken die ik gekocht had gelezen en mijn kamer meer mijn kamer gemaakt. Daar ben ik nog niet helemaal klaar mee maar het voelt al meer comfortabel aan. Toen was mijn eerste week al voorbij. Alles is heel erg wennen maar ik denk dat het mij wel gaat lukken.

Klik hier voor foto's.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active